Atok..ini cucumu..

• Atok..cucu rindu atok..tapi..atok sudi ke balas rindu cucu ??

• Atok..cucu punya nama sama dengan salah sorg anak atok..tapi..cucu tak layak pegang nama tu..

• Atok..atok kenal cucu x ??cucu rase cucu x layak dikenali..tapi..cucu harap atok kenal cucu..

• Cucu nak peluk atok…atok..cucu rindu atok..rinduuuuuuuu..walaupun cucu x pernah tengok atok..

• Atok banyak berjasa untuk ummat Islam..dan untuk cucu..Terima kasih atok..

• Cucu nak ikut atok masuk syurga..cucu nak duduk sebelah atok kat syurga nanti..tapi..cucu x layak

• Cucu nak rase ciuman dari atok tercinta..tapi..cucu x layak..

• Atok..cucu janji..cucu akan berusaha sedaya upaya untuk bangunkan Islam..Macam yang atok buat dulu..

• Atok..cucu nak ngadu..kebanyakan ummat Islam sekarang x hargai pun apa yang atok buat untuk diaorang..diarong jahil tentang atok..cucu sedih..sedih sangat..cucu nak bangunkan balik Islam..Apa yang cucu mampu buat..cucu akan buat..doakan cucu ye atok..??

• Harap atok x lupakan cucu di syurga sana..walaupun cucu ini x layak diingati oleh insan macam atok..

• Cucu x pasti Allah terima cucu ke x untuk masuk kat dalam syurga..

• Ya Allah..masukkanlah aku ke dalam syuragaMu..aku hendak berjumpa denganMu dan atokku..kekasihMu..

• Cucu tengah berusaha untuk ikut semua apa yang atok suruh cucu buat..cucu tau..semua yang atok suruh tu semua ada hikmahnya..tapi atok..sekarang banyak orang x nak ikut..diorang kate susah..tapi cucu nak ikut jugak..sebab cucu tau atok sayang cucu..dan yang paling penting cucu sayang sangat kat atok..

• Cucu rase macam cucu nak mati sekarang sebab nak jumpa ngan atok..tapi..cucu x cukup amalan lagi..takut-takut x dapat jumpa pulak..cucu x nak..cucu nak jumpa atok..atok tunggu tau !

• Cucu suka sangat bahasa arab..sebab bahasa tu la yang atok guna..kan ? tapi kan..sekarang orang arab sendiri x guna bahasa arab yang atok gune..diaorang gune arab pasar…arab x betul..cucu sedih..sebab cucu pernah terbace satu artikel tu..ade sorang orang Yhudi tu..name dia Lord Carzon, dia tulis yang..“Kita tidak mampu mencapai tujuan kita selagi ummat Islam masih mempelajari dan BOLEH BERBAHASA ARAB FUSHAH, bahasa Al-Quran”

• Ayah dengan ibu banyak kali tegur cucu kalau cucu buat salah..mereka kata..“ingat.kita ni cucu kekasih Allah..x malu ke kalau kita buat dosa..?? x malu ke dengan atok kita ??..Ingat.kita kene jadi baik,,kita
ada tanggungkawab besar..kita kene jaga nama baik atok kita..dan kita kene galas tanggungjawab atok..”

• Atok..cucu mintak maaf..kalau cucu ada buat salah..cucu tau cucu banyak buat dosa..cucu mintak maaf..

• Rasenye..boleh x cucu peluk atok nanti ??..

• Rasenye..boleh x cucu main ngan atok nanti ??.. Cucu harap jawapannya “Ya”..

• Terimalah aku wahai atokku..

Sumber: Luahan hati seorang insan berketurunan Nabi Muhammad

Seorang ummat Muhammad yang turut merasai,
!~Penyeru Ad-Deen~!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s